Zima rok 2012. Jak dotąd partyzanckie walki w Garbastanie pomiędzy plemieniem kozodmuchców i buchajów zaczęły się przeradzać w potężną wojnę.
USA i siły koalicji zaczynają podejrzewać że walki mogą rozprzestrzenić się na skalę światową. Do Garbastanu zostaje wysłana drużyna dalekiego zwiadu z elitarnej jednostki NOCER z zadaniem sprawdzenia czy osobą poza konfliktem grozi niebezpieczeństwo. Oba plemienia łączą siły aby przeciwstawić się siłą koalicji jednak grupie udaje się wykraść tajne dokumenty odnośnie rakiet wodorowych DUCS.
USA oraz Europa są w wielkim niebezpieczeństwie jednak starają się aby owa informacja nie ujrzała światła dziennego, dlatego nie mogą skorzystać z sił tradycyjnych jednostek.
Do Garbastanu zostaje wysłana mała jednostka specjalna której zadaniem jest znalezienie elementów rakiet (5 elementów), przeniesienie ich na miejsca startowe i zniszczenia wszystkiego za jednym razem.
Niestety grupa rozpoznawcza nie zna lokalizacji danych elementów. Znane jest tylko stanowisko startowe oraz ilość części potrzebnych do złożenia rakiety.
Z dokumentów wynika że od złożenia rakiety do zniszczenia jej w bezpieczny sposób trzeba odczekać 60 min przy czym jest potrzebna ponad połowa elementów rakiety i nie mogą zostać w tym czasie odcięty od reszty.
Jeżeli misja jednostki specjalnej się nie powiedzie oba plemienia będą w stanie przejąć władzę nad światem....
Scenariusz zakłada iż są 2 strony konfliktu:
-Partyzanci (plemiona Kozodmuchców i buchajów)
-Jednostka specjalna NOCER
Zadania:
-Partyzanci w zasadzie proste bo utrzymać chociaż 2 element rakiety do zakończenia gry (partyzanci także nie będą wiedzieć gdzie one się znajdują). Jeżeli jednak NOCER będzie miało 3 elementy i zacznie ich "niszczenie w bezpieczny sposób" (które będzie zasygnalizowane odpaleniem petardy) wtedy muszą odbić element rakiety w ilości która uniemożliwi jej odpalenie i przetransportować ją do bazy.
- NOCER:
-odnalezienie jak największej ilości elementów rakiety
-przetransportowanie części w wyznaczone miejsce
-utrzymanie wyznaczonego miejsca przez 60 min; jeżeli rakieta zostanie odbita to niedopuszczenie do przetransportowania jej do bazy partyzantów, Jeżeli nie odpalenie drugiej petardy która zakończy grę.
Zasady trafień i medyków proste dla oby dwóch stron:
-Dostałeś, idziesz na respa. Czas jaki musisz tam przesiedzieć jest uzależniony od ilości graczy. Drużyna z mniejszą ilością graczy 5 min krócej niż przeciwnicy.
Zakładam iż gra trwała by mniej więcej 8h
ktoś kto by mógł mi pomóc w oznaczeniu respów i rozniesienia elementów rakiety mógł by przyjechać ze mną 30 min wcześniej
Jeżeli macie jakieś sugestie bądź o czymś zapomniałem to piszcie
Wszelkie podobieństwa przypadkowe Czas do zdetonowania rakiet też można zmienić tak samo ilość elementów
Offline
Konkretny czas na respy, oznaczenie miejsc respów, mapa terenu, zabezpieczenie miejsca, oznaczenie stron, limity (FPS, amunicja) - tak mi się nasunęło
Offline
Respy- Po dojściu do respa 15 min, drużyna z mniejszą ilością graczy 10 min
Oznaczenie będzie za pomocą taśmy biało-czerwonej
Mapa terenu- Ogólnie chciałem aby scenariusz był uniwersalny dla każdej lokacji którą znam dlatego nie została wklejona.
Zabezpieczenie miejsca także taśmami biało-czerwonymi.
Oznaczenie stron- Rodzaj kamuflażu
Limit FPS:
Szturmani- 400
Wsparcie- 450 (nie może strzelać z bliższej odległości niż ok 25m)
Snajper- 500 (nie może strzelać z bliższej odległości niż ok 30m)
jeżeli jeszcze coś pisać dalej
Offline
kiedy byś chciał to zrobić czy taka propozycja na cieplejsze dni ?
Offline
Wszystko ok, ale mi się wydaje,że Garbarnia jest trochę za mała jak na tak długi scenariusz.
Offline
Tak jak pisałem wyżej, scenariusz można zmieniać zależnie od miejsca w którym będzie toczyć się gra. Chciałem aby właśnie był uniwersalny i łatwy do zmodyfikowania odnośnie miejsca rozgrywania gry oraz ilości uczestników.
Offline