• Index
  •  » Hydepark
  •  » Pomysł zwrócenia uwagi na AirSoft Gun.

#1 28-11-2012 18:29:13

 Vaco

Pułkownik

Skąd: Kalety
Zarejestrowany: 26-02-2012
Posty: 231
Punktów :   
Team: 1st RECON TEAM LUBLINIEC

Pomysł zwrócenia uwagi na AirSoft Gun.

Witam!

Słuchajcie, a najlepiej czytajcie. Sprawa wygląda tak, przynajmniej z mojego punktu widzenia, że na strzelankach jest coraz mniej osób. Mowa tutaj o tych pospolitych, nie wyjazdach 5 dniowych i podobnych. Sam nie jestem jeszcze gotów, żeby się wybrać na coś większego, a to ze względu na ogromne braki w wiedzy, albo tak błahe jak brak odpowiedniego wyposażenia itp. po prostu jestem początkujący i najlepiej czuję się na tych małych, skromnych strzelankach gdzie jest kilkanaście osób. Tak jak ostatnia, którą bardzo dobrze wspominam - obrona wzgórza. Pamiętacie? Na pewno. Było kilka osób, nie powiem. Zasmakowałem tematu i chciałbym to powtórzyć. Jednak co się okazuje? Jest strasznie mała ilość osób, które chcą brać udział! Dlaczego? Przecież na forum jest tak wiele osób zarejestrowanych. Fakt faktem, sporo osób nawet nie ma jednego posta napisanego, a co z resztą? Może da się odświeżyć z nimi kontakt? Przypomnieć im o tym sporcie?
Osobiście czuję niedosyt, gdyż trochę kasy, jak zapewne każdy z Was zainwestowałem w repliki, ubiór i dodatki, a nie mogę tego wykorzystać tak jak należy. Tutaj zakończę przynudzanie i przejdę do rzeczy.