Pojedyńczy Capture The Flag
Drużyny: zrównoważone
Czas gry: do momentu zdobycia flagi bądź do osiągnięcia limitu czasowego
Respawn: tak, X osób w respawnie (nie więcej jak połowa graczy w drużynie) > odliczanie zaczęte po przyjściu ostatniego gracza (nie więcej jak 5 min)> powrót do gry
Zadanie: zaniesieni flagi do punktu respawna
Zasady:
1. Drużyny zaczynają w równej odległości od flagi która stoi na widoku.
2. Na polu znajduje się jedna flaga bądź przedmiot który należy zdobyć
3. Gracz niosący flagę po trafieniu ustawia flagę tak aby była widoczna (najlepiej w pozycji pionowej)
4. Gracz niosący flagę nie może prowadzić ognia za pomocą broni długiej
Eskorta VIPa
Drużyny: w zależności od terenu + jedna drużyna wzbogacona o VIPa
Czas gry: do momentu odbicia VIPa, odtransportowania go to punktu zbornego lub śmierci VIPa
Respawn: brak
Zadanie: Drużyna 1 - odtransportowanie VIPa do punktu zbornego
Drużyna 2 - przejęcie VIPa
Zasady:
1. VIP nie może zginąć
2. VIP nie może sam poruszać się po polu walki
3. VIP może mieć jedynie broń krótką z amunicją 2*ilość graczy drużyny przeciwnej
4. Kiedy VIP zginie uznawany jest remis
Offline
Pułkownik
Mam pomysł n akolejny scenariusz:
1.Grupa nr 1 musi przejść do punktu b z punktu a
2.druga drurzyna zastawia sasadzkę na prawdopodobnej trasie konwoju
3. tylko na durzym terenie
(Morze być z vipem lub z bąbą)
Offline